Fitness kleding voor meisjes

Meisjes - ADIDAS - STANNO
Filteren

7 producten

Van laag naar hoog sorteren
  1. ADIDAS - jg tee - Groen
    ADIDAS - jg tee - Groen
    € 24,99
  2. ADIDAS - jg ti aop tee - Zwart-Multicolour
    ADIDAS - jg ti aop tee - Zwart-Multicolour
    Voor € 23,99 Van € 29,99
  3. ADIDAS - jg ti aop op tg - Zwart-Multicolour
    ADIDAS - jg ti aop op tg - Zwart-Multicolour
    Voor € 31,99 Van € 39,99
  4. ADIDAS - g tr-es 3s t - Zwart-Wit
    ADIDAS - g tr-es 3s t - Zwart-Wit
    Voor € 15,99 Van € 19,99
  5. ADIDAS - g tr-es 3s fzh - Zwart-Wit
    ADIDAS - g tr-es 3s fzh - Zwart-Wit
    Voor € 35,99 Van € 44,99
  6. ADIDAS - g tr-es 3s tig - Zwart-Wit
    ADIDAS - g tr-es 3s tig - Zwart-Wit
    Voor € 22,49 Van € 24,99
  7. ADIDAS - g 3s sho - Turquoise
    ADIDAS - g 3s sho - Turquoise
    Voor € 18,99 Van € 24,99
per pagina

Adidas is een van de grootste, oudste en bekendste sportmerken ter wereld, een van de kenmerken is met drie schuine strepen en de andere met een bladvormig logo. We hebben het natuurlijk over het originele Duitse merk Adidas, dat in 1949 werd opgericht door Adolf (Adi) Dassler in de stad Herzogenaurach. Een interessant feit: Adolf creëerde het merk in samenwerking met zijn broer Rudolf. Deze laatste beëindigde echter na het gevecht de samenwerking en richtte een nieuw bedrijf op aan de andere kant van de stad genaamd Puma (dit merk is nu onmisbaar in de markt).

 


Stanno is een allround sportmerk met een focus op teamsport. Naast een breed assortiment sportkleding biedt Stanno een complete collectie sportaccessoires. Vanuit de twee kernwaarden ‘Product is king’ en ‘Sport is our passion’, is Stanno een onderscheidende speler op de internationale markt. Our brand Stanno werd in 1990 gelanceerd met de ambitie een essentieel, betrouwbaar en natuurlijk onderdeel van de uitrusting van elke sporter te zijn. Stanno startte met de introductie van een compacte collectie innovatieve keepershandschoenen. Een specialiteit waar het merk nog altijd bekend om staat. Al snel breidde het aanbod uit. Bij elke nieuwe ontwikkeling, stonden de behoeften van de sporter centraal. Zo werd de eerste teamwear collectie ontwikkeld, van hoge kwaliteit en geschikt voor diverse teamsporten. Ook bouwde Stanno een compleet accessoireportfolio op, net als een smaakvolle collectie voor casual kleding. Bij elke stap op nieuw terrein, waren het steeds de twee kernwaarden van Stanno die de richting bepaalden. Stanno bleef groeien en nieuwe groepen sporters voor zich winnen. De eerste internationale sponsorships verschenen aan de horizon, in diverse takken van sport. Vandaag de dag is het de specialiteit van Stanno om aan de ene kant uitgebreide collecties te ontwikkelen die voor iedere sporter interessant zijn, en aan de andere kant op maat gemaakte, high-tech producten voor specifieke groepen sporters. Het is deze winnende combinatie tussen veelzijdigheid en innovatie die Stanno kenmerkt.